Fatal Fury
Az 1991'es Fatal Fury az első az SNK King of Fighters sorozatában, fejlesztője pedig ugyanaz a Takashi Nishiyama volt, aki az eredeti Street Fighter-t is fejlesztette, és ezt a játékot tartotta annak szellemi utódjának is.
Érdekem mód, a sokkal sikeresebb Street Fighter 2 ugyanebben az évben jelent meg....
Szemben a Street Fighterrel, a Fatal Fury nem a kombókra, hanem inkább az időzítésre, és a háttértörténetre helyezi a hangsúlyt, bár a játék a bevált formulát követi: egy-az-egy elleni felállás, viszont, szemben a Street Fighter vagy Mortal Kombat sorozatokkal, nincs, csak 3 gomb játékosonként: ütés, rúgás, és hajítás, természetesen, a speciális támadások, egyfajta kombók, ezekből rakhatóak ki. Ezeket viszont már az eredeti kabinethez sem adták mint segédanyagot, hanem a játék során, a bónusz pályákon lehetett őket begyakorolni.
További érdekesség, hogy ha az ember a gép ellen játszik, és egy második játékos is szeretne becsatlakozni, az adott küzdelem nem szakad meg, sőt: a második játékos belép az első mellé, és az ellenfelet közös erővel kell legyőzniük, és csak utána kell egymással megküzdeniük.
Fatal Fury
Fejlesztő: SNK
Kiadás éve: 1991
Típus: verekedős
CPU: NEO-GEO Motorola 68000 12Mhz
Felbontás: 320x224,4096 szín
Dungeons & Dragons
A korábbi Tower of Doom folytatása, elődjéhez hasonlóan, sok olyan elemet vonultatott fel, amely nem igazán jellemző az árkád játékokra: saját név rögzítése a karakternek, választható kasztok, tapasztalati pont, felszerelés, tanulható varázslatok, amelyek mind-mind alapvetően szerepjátékos elemek.
bővebbenDouble Dragon '1995
Az eredeti 1987-es Double Dragon-hoz köthető ez az azonons nevű, NEO-GEO platformra megjelent verekedős játék, amely a 94'es, csúnyán megbukott, szintén azonos nevű filmre épül
bővebben