Double Dragon '1995
Az eredeti 1987-es Double Dragon-hoz köthető ez az azonons nevű, NEO-GEO platformra megjelent verekedős játék, amely a 94'es, csúnyán megbukott, szintén azonos nevű filmre épül
A játék nemcsak a sorozat utolsó része, de egyben a fejlesztő utolsó játéka is, minden bizonnyal ez sem véletlen.
Maga a játék a szokásos felépítést követi, azaz egy-az-egy elleni küzdelem, és három meccsből a legjobb kettő számít. Egyedi megoldást talán ott találhatunk, hogy bár az irányítás 4 gombos, még sincs dedikált ütés vagy rúgás, hanem a karakter pozíciója dönti el, az adott gombhoz köthető támadás milyen lesz. További érdekesség, hogy konkrét kombók sincsenek, csak egy folyamatosan töltődő power meter,amelyen ha a csík teljesen feltöltődik, két gomb egyszerre történő megnyomásával lehet valamilyen speciális támadást végrehajtani.
A játék ugyan merít a filmből, és jelennek meg a filmben felbukkanó hátterek is, de a 12 karakterből csak 5 jelent meg a filmben, a 2 korábbi Double Dragon részekből származik, a többit kifejezetten ehhez a játékhoz találták ki, megjelenésük pedig inkább anime szerű, semmint a filmből átemelt.
Habár később készült még Playstation átirat is, a játék fogadtatása, szemben a korábbi epizódokkal, alapvetően negatív volt.
Double Dragon
Fejlesztő: Technos Japan
Kiadás éve: 1995
Típus: verekedős
CPU: NEO-GEO Motorola 68000 12Mhz
Felbontás: 320x224,4096 szín
Fatal Fury
Az 1991'es Fatal Fury az első az SNK King of Fighters sorozatában, fejlesztője pedig ugyanaz a Takashi Nishiyama volt, aki az eredeti Street Fighter-t is fejlesztette, és ezt a játékot tartotta annak szellemi utódjának is.
bővebbenDungeons & Dragons
A korábbi Tower of Doom folytatása, elődjéhez hasonlóan, sok olyan elemet vonultatott fel, amely nem igazán jellemző az árkád játékokra: saját név rögzítése a karakternek, választható kasztok, tapasztalati pont, felszerelés, tanulható varázslatok, amelyek mind-mind alapvetően szerepjátékos elemek.
bővebben